Monday 5 August 2013

Jangan pergi, plis!

Pejam celik, pejam celik tup tup dah nak raya.
Haa aku pun xcaya ni betul ke dah 5 hari bulan. dua tiga kali cek kalendar kalau boleh sume kalendar aku nak p cek. haha xD Siap besaqkan mata tengok kalendar.
Perasan macam baru aritu puasa baru 2hari. Cepat masa berlalu,dah nak pergi tinggalkan kita sume




memangla belum hari akhir puasa lagi. tapi aku nak gak letak gambaq lagi satu nih. muehehe 


Sedih rasa bila puasa nak abis dah. Sangat bermakna puasa kali ni
Lagipun puasa tahun ni puasa kat negeri orang. 
Negeri Bandaraya Bersejarah. So, banyak gaklah sejarah yg tercipta sepanjang aku pose kat sini.
Pengalaman berterawih kat tempat orang dan yg sewaktu dengannye. *malahai nak cite sume :P
Memang takkan dilupakan lah saat-saat kelakar, ngeri  waktu pegi balik keja sume tu xD

Hopefully dapat lagi jumpa Ramadhan tahun depan.
Semoga Ramadhan taon depan lebih bermakna.
Ameen~

***

Yang sebenaqnya hari ni aku balik kampung. kampung mana lagiiiii ruma aku la. mane ad mak mertua. 
lol -,-

Doakan selamt perjalanan aku yee.

tak sabar rasenye nak balik sebab err sadis nih.
adik aku yg kecik nuh haaa. bape lme dah taknak ckp ngan aku setiap kali aku call. sobs T.T
majuk benar si kecik tuh.

hmmm, dikesempatan bulan puasa yg mulia ni
Fitrah nak menyusun sepuluh jari kaki jari tangan memohon ampun kalau ado salah dan
silap selama ni harap dimaafkan.
Halalkan makan minum, kalau ado hutang boleh lah datang menuntut di kaunter pungutan zakat fitrah. lol
Gurau je. haha. datanglah tuntut. ngee~ ^^,

Yang tak bayar zakat tu cepat-cepat tunaikan kewajipan anda yeee.

Yang nak drive balik kampung tak kire la pakcik bas ke, pakcik teksi ke, makcik jual kuih kee
Silalah memandu dengan berhati-hati dan  berhemah.
Ingatlah orang yg tersayang. :)





jejemputlah datang ruma ye (:

btw, thanks ye yg awal2 dah jemput datang beraye ruma tu. haa mne jalan mrr2 tu.
insyaAllah lah ye. hee teringin jugak senanye nak p. haha. *mengades luls. :p

Till Then


Salam ingatan tulus dan ikhlas,
Maaf zahir & batin.





1 comment:

  1. selamat hari raya, chantek.. nak minta maaf segala silap dan salah, semoga ramadan mubarak ni jadi pemula buku baru antara kita.

    ReplyDelete